Ha mind amellett hogy a CH beviteledre figyelsz, egy pár kilótól meg is szeretnél szabadulni, akkor gondolom nem mondok újat azzal, hogy napi félóra mozgás nélkülözhetetlen.
Igen! Ismerem a problémádat! Ha meló után azzal kell bíbelődni, hogy a másnapi eledeledet összekészítsd, főzzél, bevásárolj, foglalkozz a gyerekkel, kutyával, stb. Neked már nincs időd még edzésekre járni! De amikor eljön az idő, hogy már minden kalória és CH bevitelre odafigyelsz és megáll a fogyás, na akkor kell megmozdulni!

Bringával munkába!

Én nagyon szerettem az idővel úgy spórolni, hogy a munkábajárás idejét használtam ki biciklizésre. Sajna változtak a körülményak, a cég elköltözött egy hegy tetejére ahova nem tudok feltekerni, és nem célom kifárasztani magam korán reggel. De aki teheti üljön bringára! Ezzel meg is van oldava!

Futás!

Ha bírod, csináld! Én a csöpp 92 kilómmal biztos nem teszem tönkre a térdem!

Otthoni torna (9 kiló mínusz 1 hónap alatt)

Hiszem ha látom! Most csak a blog hitelessége kedvéért el is kezdem ezt a 30 napos programot. Számtalan dvd elérhető neves sztárokkal. Sok sok 1-2 órás programmal. Csináld 2x egy héten. Bár szerintem a napi 30 perc heti 6 nap nem túl megerőltető mozgásra szükség van. Kolleganőm folyamatosan szívja a vérem, hogy mozdulj meg, mozogj valamit, kezdessz elfolyósodni! Tök igaza van! Ő ajánlásával itt van a szuper megoldás: fél óra Jillian Michaels-től.

Lényeg, hogy az első 10 napban csak a Level 1-et kell ismételni, a második 10 napban a Level 2-t és a harmadik 10 napban a Level 3-at.

 Update: 10nap/-3 kilo. még a végén igazuk lesz.

 

Receptet küldök

Nyerj egy fitness trikót egy receptért cserébe!

Minden hónap első hétvégéjén egy Frenetic márkájú fitness trikót ajándékozunk egy szerencsés receptbeküldőnek. Csak azok nyerhetnek, akiknek a receptjei megfelelnek az alapelveinknek. Nincs drága alapanyag, tartalmaz megfelelő mennyiségű szénhidrátot és beilleszthető egy 150-180 grammos CH diétába. Beküldési határidő minden hónap utolsó napja.

Receptet küldök