Nézegetem egy ideje a sportolás utáni enni-, innivalókat. Mivel nem vagyok nagy híve az ilyen-olyan poroknak. Legfőképpen mert nem értek hozzájuk. Mégis úgy gondolom, hogy a napi 2×1 óra biciklizés igényel valamiféle pótlást a szervezetnek. Egy uzsira is tökéletes joghurt turmixot kotyvasztottam az itthoni alapanyagokból.

Hozzávalók:

15 dkg fagyasztott Black Forrest erdeigyümölcs mix

1,5 dl joghurt

pár csepp édesítő

Elkészítés:

mindent beledobálok a turmixgépbe és leturmixolom. Mivel nem lesz túl nagy az adag, és én útálom a turmixgép kancsóját mosogatni, botturmixxal is lehet kisebb tálban ugyanezt tenni a hozzávalókkal.

Végeredmény kb. 3,5-4dl-nek megfelelő, kicsit fagyos olyan jégkásás, de annál krémesebb isteni finomság lesz:)

Hozzávalók: Szénhidrét: Kalória:
15 dkg erdeigyümölcs 9,9 72
1,5 dl joghurt 5,8 89
Összesen: 15,7 161
Receptet küldök

Nyerj egy fitness trikót egy receptért cserébe!

Aktuális nyereményjáték részletei a facebook oldalunkon: www.facebook.com/carbonara.hu és a Receptet küldök gomb alatt

Receptet küldök