A Carbonara.hu szénhidrát diétás receptjeinél az alábbi alapelveket tartjuk fontosnak:

Nem használunk drága alapanyagokat

Manapság az egyik legnagyobb biznisz a fogyókúrás szerek és étrendkiegészítők forgalmazása. Nekem nincs pénzem méregdrága alapanyagokra, és szerintem vannak még így egy páran. Szóval maradjunk az egyszerű alapanyagoknál, ami mindenki számára elérhető. Attól még, hogy a diabetikus étrendkiegészítők drágák, nem kell feladni. Egy kis kreativitással olcsón is fenntartható ez az étrend. Nem gondoltam volna, hogy a twister tésztája olyan egyszerű mint a só liszt gyurma.

Megfelelő mennyiségű szénhidrát, a megfelelő időben

Annak akinek be kell tartania egy 150-180 grammos szénhidrát diétát, nagyon jól tudja, hogy ha nem viszi be a megfelelő mennyiséget, idő előtt éhes lesz. Az éhes ember veszélyes. Gyógyszerszedés mellett, az alacsony szénhidrátbevitel pedig hasnyálmirigy-túlműködést okozhat. Ennyit a low-carb diétákról.

Kérem a receptbeküldőket, ha nincs meg az alábbi táblázathoz* igazodó szénhidrátmennyiség akkor ajánljon kiegészítő CH megoldást az ételhez!

150 gr CH/nap 160 gr CH/nap 170 gr CH/nap 180 gr CH/nap CH felszívódás szerint
Reggeli 25 30 30 30 Lassú
Tízórai 15 20 20 20 Lassú+Gyors
Ebéd 45 45 50 50 Lassú+Gyors
Uzsonna 20 20 25 30 Gyors
Vacsora 35 35 35 35 Lassú+Gyors
Utóvacsora 10 10 10 15 Lassú

* A táblázat csak iránymutatás, kérd ki szakember segítségét a megfelelő rendszer kialakításához!

3 óránként enni.

Ahhoz, hogy a szénhidrát anyagcserét normalizáljuk a bevitelnek rendszeresnek kell lennie. Akármennyire kevésnek tűnik egy-egy étkezés, azért valljuk be, 3 óra alatt még nem halt éhen senki.